سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اصناف توقع زیادی از دولت ندارند + فیلم

نماینده وزارت صمت در اتاق اصناف گفت: توقع ما اصنافی‌ها از دولت زیاد نیست، اما دولت هم هیچ حمایتی از صنوف مختلف نکرده است.

ابراهیم درستی نماینده وزارت صمت در اتاق اصناف در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا که یک ستاد کاملا دولتی محسوب می‌شود، اقدام به تعطیلی دو هفتگی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ کرد که این تعطیلی آخر این هفته به پایان می‌رسد.

او افزود: اصناف مختلف همیشه و در همه شرایط پیرو همه دستورات و تصمیم گیری‌های دولت و حاکمیت بوده‌اند، اما دولت آن طور که باید از اصناف حمایت نکرده و با آن‌ها همکاری نمی‌کند بلکه در کار واحد‌های صنفی و تولیدی سنگ اندازی نیز می‌کند.

نماینده وزارت صمت در اتاق اصناف بیان کرد: ما قبول داریم که دولت هم اکنون در تنگناست و شرایط نامساعدی دارد، اما اصناف هم خواسته زیادی از دولت ندارند، تمام انتظار صنوف این است که در این ایام هزینه‌های جاری مانند انواع قبوض، بیمه و مالیات از آن‌ها کسر نشود.

درستی ادامه داد: در درجات بعدی از دولت خواستار این هستیم که اجاره واحد‌های صنفی و تولیدی را در ایام تعطیلی به صاحب ملک پرداخت کند، همچنین زمان وصول چک‌ها را نیز حداقل تا ۲ هفته به تعویق بیندازد.

او تصریح کرد: دولت ممکن است معدود حمایت‌هایی از صنوف مختلف کرده باشد، اما این حمایت‌ها با زیان و فشاری که واحد‌های صنفی و تولیدی دیده‌اند، قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.