رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص دیر ابلاغ شدن تعطیلی اصناف به واحدهای صنفی در شهرهای قرمز کرونایی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نوده فرهانی رئیس اتاق اصناف تهران دربرنامه تیتر امشب در واکنش به ادعاهای برخی مشاغل مبنی بر کوتاهی اتحادیه های صنفی در اعلام نکردن تعطیلی زیرمجموعه ها تصریح کرد:  در ابلاغ دستورالعمل ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در شهرهای قرمز کرونایی با وقفه روبه رو شدیم اما از طریق پیامک به روسای اتحادیه ها اطلاع دادیم.

نوده فرهانی توضیح داد: به دلیل اینکه روزهای پنج شنبه و جمعه اتحادیه های ما تعطیل هستند نتوانستند به زیرمحموعه های خود اطلاع بدهند.

او افزود: وقتی چنین مسئله ای پیش می آید در هر صورت باید دستورالعمل آن ابلاغ شود . از امروز این دستورالعمل وقعا اجرا شد و طی بازرسی عصر امروز از سطح شهر تهران مشخص شد بیشتر اصناف از این دستورالعمل تمکین کرده و واحد های خود را تعطیل کرده اند.

نوده‌فراهانی گفت: قوانین و دستورالعمل های بهداشتی تنها برای اصناف نیست.  اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن‌ها هم باید تعطیل باشند. بیمه، امور مالیاتی و ... هم مثل بانک باید تعطیل شوند تا هزینه های اضافه بر صنوف مختلف تحمیل نشود.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: دیواری کوتاه تر از اصناف نیست ما همکاری می کنیم ولی باید به مشکلات اصناف رسیدگی شود.

نوده‌فراهانی گفت: بیمه، مالیات و غیره مشکلاتی برای اصناف ایجاد می کنند که دولت باید به این موارد رسیدگی کند تا اصناف در شرایط کرونایی با سختی و زیان مضاعف مواجه نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار