سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام جدی مسئولان استان مرکزی برای سند دار شدن واحد‌های تولیدی

برای واحد‌های تولیدی فاقد مالکیت ملکی و بدون تکلیف در استان مرکزی سند شش دانگ صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان مرکزی با خبر خوش استاندار مبنی بر اقدام جدی مسئولان استان مرکزی برای سند دار شدن واحد‌های تولیدی همراه بود.

سید علی آقازاده استاندارمرکزی در این جلسه از تمامی دستگاه‌ها خواست تا با تشکیل تیم نظارتی به جد پیگیر اجرایی شدن مصوبه ملی تعیین تکلیف اراضی مشاع سرمایه گذاری به منظور تغییر کاربری و صدور سند شش دانگ برای واحد‌های تولیدی فاقد مالکیت ملکی و بدون تکلیف شد.

آقا زاده اداره کل راه و شهرسازی و سازمان جهاد کشاورزی را مکلف به اجرای این مصوبه ملی کرد و از این دو دستگاه خواست تا نسبت به ثبت درخواست و پیگیری متقاضیان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

او ابراز امیدواری کردکه با عزم جدی دستگاه‌های اجرایی و تعامل هم گام بخش خصوصی و دولت مشکلات واحد‌های صنعتی شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام موثر صورت گیرد.

مشکل کمبود مواد اولیه واحد‌های تولیدی و تامین دشوار آن در بازار بورس کالا هم دیگر موضوع مهمی بود که در این جلسه از آن صحبت شد و اعضا ضمن بیان مشکلات این حوزه از استاندار خواستند با تشکیل کمیته تخصصی یاری رسان واحد‌های تولیدی باشند.

استاندار مرکزی همچنین وضعیت اقتصادی استان در سال گذشته را خوب ارزیابی کردو گفت: میزان صادرات غیر نفتی از استان مرکزی در سال ۹۹ میزان ۹۱۵ میلیون دلار و واردات کالا ۴۷۵ میلیون دلار بود که این نشان ازتراز مثبت تجاری دارد.

در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اعضا با اشاره به تصویب مصوبه مانع زدایی ملی برای رفع مشکلات مالکیت واحد‌های تولیدی در زمینه رفع مشکلات تامین مواد اولیه تولید در بورس کالا بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.