سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین گیر شدن قاچاقچیان مواد مخدر در دل کویر

فرمانده انتظامی استان کرمان از زمین گیر شدن قاچاقچیان مواد مخدر در دل کویر شهرستان بم و کشف ۱۰۱ کیلو حشیش و دستگیری ۳ قاچاقچی،خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد اشرار و قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از کشور‌های شرقی به استان کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی از رزمندگان قرارگاه ابوذر در سراسر استان، مسیر تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در کویر شهرستان بم تحت کنترل تکاوران قرار گرفت که در ادامه ماموران با مشاهده کاروان موتوری اشرار طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه با آتش پرحجم آنان را زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به تاریکی شب و فرار اشرار و قاچاقچیان به سمت ارتفاعات منطقه در این عملیات ۳ دستگاه موتورسیکلت تریل با ۱۰۱ کیلو حشیش کشف شد.

سردار ناظری در ادامه گفت: با روشن شدن هوا و پاک سازی منطقه ۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز توقیف شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.