سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره مجازی تولید محتوای چند رسانه‌ای در کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشنواره مجازی تولید محتوای چند رسانه‌ای توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: جشنواره مجازی تولید محتوای چند رسانه‌ای توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه معلمان و تمامی علاقمندان به تولید محتوای آموزشی چند رسانه‌ای می‌توانند آثار و تولیدات خود را تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ منطبق بر معیار‌های اعلام شده ارسال کنند، افزود: آثار باید به گروه‌های آموزشی دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش ارسال شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان به معیار‌های تولید محتوای چند رسانه‌ای در این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: در آثار تولید شده باید مسائل فرهنگی، تربیتی و شئونات اسلامی رعایت و تبلیغ هیچ فرد، موسسه، مدرسه، درج لوگو و تصویر معلم نباشد.

به گفته عبداللهی منطبق بودن با اهداف کتاب‌های درسی شش پایه تحصیلی دوره ابتدایی، وضوح صدا، تصویر، متن و استفاده از تصاویر و شخصیت‌های مناسب از معیار‌های تولید محتواست.

اواعلام کرد: حداکثر حجم آثار ارسالی ۵۰ مگابایت و رعایت سقف زمانی ۱۰ دقیقه، شیوایی بیان (لحن، تلفظ صحیح عبارت‌های لاتین و فارسی)، ارسال آثار با ذکر شناسنامه اثر (استان، شهرستان، مشخصات تولید کننده، نام، صفحه و موضوع درس)، تولید آثار صرفا به صورت چند رسانه‌ای (متشکل از صوت، عکس، فیلم، موشن گرافی، بازی و ...) از دیگر معیار‌های تولید محتوای چند رسانه‌ای است.

او اضافه کرد: باید از ارسال فیلم‌های تدریس معلم خودداری کرده و صرفا محتوا‌های چند رسانه‌ای قابل پذیرش است.

معاون آموزش ابتدایی استان کردستان همچنین به نحوه ارسال نیز اشاره کرد و گفت: معلمان می‌توانند آثار خود را از طریق روش‌های ایمیل: Groupbarnamerize@gmail.com و یا esmaeliahmad@ و یا ایدی در شبکه شاد mitra_mortazavi@ ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.