سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون‌بر۳۶۶تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان سیستان وبلوچستان خریداری شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶۶تن و ۵۸۰ کیلوگرم گندم مازاد بر مصرف کشاورزان شهرستان‌های راسک و ایرانشهر خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،غلامعلی گنجعلی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: با آغاز فصل برداشت گندم در نیمه اول فروردین، همزمان کار خرید گندم با قیمت مصوب دولتی از قرار کیلویی چهار هزار تومان شروع و تاکنون ۳۶۶تن و ۵۸۰ کیلوگرم گندم مازاد بر مصرف کشاورزان شهرستان‌های راسک و ایرانشهر خریداری شده است.

او گفت: در سال زراعی جاری ۱۴ مرکز خرید گندم و دانه‌های روغنی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمده گندم از مزارع جنوب استان خریداری می‌شود افزود: طی اعلام سازمان جهاد کشاورزی در سال زراعی جاری بیش‌از ۶٧ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم رفته است.

او بیان کرد: کار برداشت گندم در سیستان و بلوچستان از شهرستان‌های جنوبی آغاز و با گرم‌تر شدن هوا، برداشت گندم در مناطق شمالی نیز ادامه خواهد داشت.

گنجعلی گفت: کار خرید گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان امسال از نیمه فروردین آغاز و همیشه تا اواخر مهر ماه ادامه دارد که بیشترین زمان خرید در سطح کشور را داریم.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.