سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

وظیفه ما ارتقاء خدمت و جلب رضایت مردم است

صفری گفت: تبیین درست خدمات نظام موجب حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انتخابات شده و انتخاب افراد اصلح برای مسئولیت‌های مهم کشور موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به موسم انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: تبیین درست خدمات و دستاورد‌های نظام، ایجاد رضایتمندی و امید آفرینی در مردم موجب حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انتخابات شده و انتخاب افراد مومن، با ایمان و با انگیزه برای مسئولیت‌های مهم کشور موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.


صفری با تأکیدبر اینکه هرگونه دخالت و فعالیت انتخاباتی برای کارکنان کمیته امداد کاملاً ممنوع است، افزود: اقتدار کمیته امداد به عنوان بال مهربانی و عاطفی نظام خدمات موثر و ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف و ترویج همدلی و همبستگی‌های اجتماعی در قالب ترویج انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه است.


او  با اشاره به بخشنامه ممنوعیت فعالیت‌های انتخاباتی و استفاده از هرگونه امکانات، اموال و دارایی‌ها و نام و نشان کمیته امداد امام خمینی (ره) در رقابت‌های انتخاباتی و بهره برداری ابزاری و سیاسی از محرومیت‌های مادی و غیر مادی خانواده‌های تحت حمایت در جریان رقابت‌های انتخاباتی برای کارکنان، گفت:حوزه‌های حراستی و نظارتی با هوشیاری امورات را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد.


صفری تبیین و برجسته سازی خدمات امداد، ارائه خدمات به موقع و اثربخش، تقویت میز خدمت، تکریم ارباب رجوع و ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف را موجب ارتقاء اعتماد مردم به کمیته امداد و نظام دانست و بر ارائه خدمت با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی به جامعه هدف تأکید کرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.