صفری گفت: مرحله سوم رزمایش ایران همدل با هدف اطعام نیازمندان و تامین بسته‌های معیشتی برای مددجویان تحت حمایت در زنجان اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مرحله سوم رزمایش ایران همدل و کمک‌های مومنانه همچون سال گذشته در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به مردم انقلابی گری واقعی است از ابتدای ماه رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده برگزار می‌شود.


او با بیان اینکه هدف از اجرای رزمایش مرحله سوم ایران همدل کمک به تامین اطعام نیازمندان با غذای گرم و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های مددجویان است، افزود: برنامه ریزی شده است که در ماه مبارک رمضان امسال ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توزیع شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ظرفیت مراکز نیکوکاری و بهره گیری موثر از فرصت‌های خلق شده از طریق این مراکز در حوزه توسعه فعالیت‌های این نهاد در راستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد و گفت:  پارسال با ایجاد ۱۳۱ مرکز نیکوکاری از طریق کمیته امداد در استان زنجان  کمک‌های مردمی خوبی از طریق این مراکز جمع آوری و بین نیازمندان همان محل توزیع شده است.

صفری  ادامه داد: برنامه ریزی شده تا در ماه مبارک رمضان امسال ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با پیوستن به  مرحله سوم کمک‌های مومنانه و رزمایش ایران همدل کمک‌های خودرا به همین منظور به شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا از طریق شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و انتخاب گزینه ۳ و کد مهربانی *۸۸۷۷*۰۲۴# با تلفن همراه در این پویش معنوی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.