سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس از امروز تا شنبه مواج است

هواشناسی بوشهر خلیج فارس را از امروز تا شنبه مواج پیش بینی کرد و از دریانوردان خواست از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا شنبه با افزایش سرعت باد‌های شمالی به ویژه در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج شود.

هادی سالاری افزود: در این مدت دریانوردان آمادگی لازم را برای رویارویی با خطرات احتمالی داشته باشند و تا جایی که امکان دارد از تردد‌های غیرضروری به ویژه در سواحل جنوبی استان خودداری کنند.

او همچنین آسمان استان را تا فردا، صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی گردوخاک پیش بینی کرد که  از فردا در نیمه جنوبی استان ابرها افزایش می‌یابند.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: باد هم با جهت شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی بر روی دریا گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.


بیشتر بخوانید


سالاری عنوان کرد: ارتفاع موج هم در این مدت، ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

او گفت: در شبانه روز گذشته عسلویه با ۳۹ و جم با ۱۸ درجه سلسیوس بیشترین و کمترین دما را ثبت کرده‌اند.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۹ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۷:۵۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۳۴ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.