سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حدود ۳ هزار گواهی مهارت در ۸ سال

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند گفت: در هشت سال گذشته، حدود ۳ هزار گواهی مهارت آموزشی در حوزه صنایع دستی شهرستان صادر شده است.

فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، ۲ هزار و ۹۵۶ گواهی مهارت آموزشی برای متقاضیان فعالیت در حوزه صنایع‌دستی در شهرستان صادر شده است.

او افزود: صدور این مجوز‌ها نشان از حمایت هنرمندان صنایع‌دستی دارد و آموزش در حوزه صنایع‌دستی علاوه بر افزایش مهارت و تولید، به ارتقای اقتصاد خانواده و جامعه کمک می‌کند.

فولادی اظهار کرد: صنعتگرانی که نمره قبولی را در آزمون گواهی مهارت کسب کنند، می‌توانند برای دریافت مجوز پروانه تولید انفرادی و کارگاهی و همچنین دریافت تسهیلات، اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند با بیان اینکه استقبال از آموزش و تولید صنایع‌دستی طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است، بیان کرد: امیدواریم این اقدامات که با هدف ایجاد اشتغال و تولید محصولات داخلی در جامعه به انجام می‌رسد، همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.