سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوازی: بازی با ذوب آهن سکوی پرتاب پدیده به بالای جدول است

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بازی تیمش برابر ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ما در ۲ بازی گذشته با ذوب‌آهن، یک بازی را در خانه حریف نتیجه گرفتیم، اما بازی دوم در جام حذفی را واگذار کردیم، حق ما باخت نبود و می‌توانستیم به ۳ امتیاز برسیم، اما این اتفاق رخ نداد.

او  افزود: بازی با ذوب آهن  می‌تواند سکوی پرتاب خوبی به بالای جدول لیگ برتر باشد. این موضوع وقتی محقق می‌شود که بازیکنان هدفی که دارند را دنبال کرده و روی این قضیه پافشاری کنند تا نتیجه بهتری بگیریم.

نوازی بیان کرد:  جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، اما مسئله‌ای که برای ما مهم است، ادامه لیگ بود. همچنین  بازی برگشت با ذوب‌آهن برای ما  شرایط خاص خود را دارد  و وضعیت بازیکنان خوب است. ما در سال جدید حتی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که در آبادان بازی کردیم خوب ظاهر شدیم.

او اظهار کرد:  شرایط تیم از لحاظ بدنی خوب است و تمرینات لازم برای بازی مقابل ذوب‌آهن انجام شد. میلاد فراهانی، دروازه بان اول تیم محروم است و دروازه بان جوانی  را جایگزین او می‌کنیم و مشکلی نداریم.

مربی تیم پدیده بیان کرد: مهم‌ترین مسئله این است که ۳ امتیاز را در زمین خودمان بگیریم. همچنین بازیکنان  تمرینات خوبی داشتند و نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را هم پوشش دادیم و نقطه قوت خود را تقویت کردیم و از آنجایی‌که به خاطر مسابقات دو و میدانی بازی ما به تأخیر افتاد شرایط خیلی بهتری داریم.

او تصریح کرد: امیدوارم با عملکرد خوب، ۳ امتیاز را بگیریم و به بازی استقلال با تاخیری که خورده است فکر کنیم و به ۳ امتیاز آن بازی دست پیدا کنیم.

نوازی درباره ابتلای بازیکنان تیم به کرونا خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی از لحاظ ابتلای بازیکنان به کرونا نداریم و  ۲ مشکل کوچک پیش آمد که مرتفع شد و بازیکنان سالم برای بازی فردا آماده هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.