سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با وضعیت کنونی سبزپوشان اصفهانی توضیحاتی داد.

رسول کربکندی سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مسابقات تدارکاتی این تیم و به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: قبل از بازی با صنعت نفت تیم ما ۴ روز در اردو بود. قرار بود روز ۲۲ فروردین با پدیده خراسان بازی کنیم که این بازی ۴ روز به تعویق افتاد که به نظر من این مورد یک ایراد در برنامه ریزی است. ۱۲ روز فاصله بین ۲ مسابقه، کار حفظ آمادگی تیم را برای ما دشوار می‌کند.

او ادامه داد: مجتبی حسینی تصمیم به برگزاری اردوی تدارکاتی گرفت. این اردو در شهر اصفهان برگزار می‌شود و بازیکنان چند روزی به هتل می‌روند و صبح و عصر در ۲ نوبت تمرین می‌کنند. امکان دعوت تیم از بیرون و شهر‌های دیگر برای بازی‌های تدارکاتی بسیار سخت است به همین خاطر باید با یک تیم دسته سومی بازی کنیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. باید از فواصل طولانی حداکثر استفاده را کنیم.

کربکندی در رابطه با وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن از زمان آمدن مجتبی حسینی اظهار داشت: من معتقدم تیم ما در حال حاضر آرامش دارد. دچار حواشی نیستیم و بسیار هماهنگ شده ایم. خدا را شکر بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و پر فشار تمرینات را دنبال می‌کنند. برای خروج از شرایط بحرانی باید کمی آماده‌تر شویم.

سخنگوی ذوب آهن در مورد جام حذفی فوتبال ایران تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی خیلی فاصله دار شده است. استقلال درگیر جام باشگاه‌های آسیا بوده و من فکر می‌کنم ادامه جام حذفی به بعد از خرداد ماه موکول شود. تیمی که در جام حذفی دوم شود به هیچ دردی نمی‌خورد.

کربکندی در پایان در خصوص قرعه کشی جام حذفی گفت: بد شانس‌ترین تیم‌ها در قرعه کشی، تیم‌های ذوب آهن و استقلال بودند. همه تیم‌های لیگ برتری به یک تیم دسته یکی خورده اند به غیر از ذوب آهن، استقلال، آلومینیوم و تراکتور. قرعه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بسیار خوب است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار