سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام استاندار کرمان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

علی زینی وند، استاندار کرمان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیام تبریکی برای مردم استان صادرکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَان

رمضان، ماه مناجات و شکوه بندگی مخلصانه خداوند فرارسید تا از رحمت الهی بهره‌مند و از "سحر" بندگی تا "افطار" مغفرت، تسبیح گوییم و مهمان ضیافت عارفانه خداوند کریم شویم.

رمضان امسال را نیز با کرونا تجربه می‌کنیم. از خداوند حکیم مسئلت داریم در این ماه پر خیر و برکت که میهمان ذات اقدس الهی هستیم، شهدای مدافع سلامت و جانباختگان بیماری کرونا را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و این بیماری منحوس را از سر جامعه جهانی ریشه‌کن کند.

اینجانب حلول ماه رمضان المبارک را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم بزرگوار استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم در سالی که بنام "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" مزین شده، ضمن استفاده از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و خصوصا شب‌های قدر، بتوانیم پیرو راستین شهید این ماه، حضرت علی (ع) که در محراب نماز به شهادت رسید، باشیم و همچنین از برکات میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) بهره‌مند گردیم و با کمک‌های مومنانه یاریگر نیازمندان باشیم.

علی زینی وند

استاندارکرمان

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.