سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سطح‌بندی بیماران و نظام ارجاع در خراسان رضوی

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برنامه سطح‌بندی بیماران و نظام ارجاع در شرایط چهارمین دوره اوج گیری شیوع ویروس کرونا به طور کامل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به سطح‌بندی بیماران و نظام ارجاع در خراسان رضوی گفت: اجرای برنامه سطح‌بندی بیماران و نظام ارجاع ضمن گسترش خدمات بهداشتی و درمانی، از ایجاد ازدحام با حضور بیماران در مراکز درمانی و اورژانس جلوگیری می‌کند.

او افزود: ظرف روز‌های اخیر این دانشگاه با پیک چهارم شیوع کرونا روبرو شده بطوری که تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در همه بخش‌های بستری و سرپایی به شدت افزایش یافته است.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با همت و تلاشی که در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه صورت گرفته آمادگی لازم برای پذیرش و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به همه بیماران وجود دارد.

 

بدیعی بیان کرد: برنامه‌ریزی فرایند‌ها در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) مشهد به شکلی مناسب در حوزه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی صورت گرفته لذا امیدواریم بتوان با پشتیبانی‌های ستادی کمبود‌های حوزه تجهیزاتی و سایر موارد این مرکز درمانی مرتفع شوند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.