سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی و تاریخ انتشار Google Pixel Watch فاش شد

اولین تصاویر رسمی از ساعت هوشمند شرکت گوگل در اینترنت منتشر شد، پیکسل واچ طراحی مدور دارد و از Wear OS استفاده می‌ کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین شایعات مربوط به عرضه ساعت هوشمند شرکت گوگل در سال ۲۰۱۸ شروع شده بود، ولی تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن به بیرون درز نکرده بود. اکنون، اما شایعاتی وجود دارد که می‌گویند شرکت گوگل در حال کار روی اولین نسخه ساعت هوشمند خود به نام Pixel Watch است. به نظر می‌رسد که این شرکت سرانجام آماده راه اندازی اولین ساعت هوشمند خود که سه سال پیش درباره آن صحبت کرده بود است.


بیشتر بخوانید


طراحی ظاهری ساعت هوشمند گوگل

جان پراسر، یکی از افشاگران بزرگ فناوری در دنیا؛ امروز جزئیات جدیدی درباره Pixel Watch را با انتشار تصاویری به اشتراک گذاشت و طراحی این ساعت را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داد. اگرچه این تصاویر غیر رسمی هستند، اما به گفته خود پراسر، آن‌ها دقیق‌ترین تصاویر را از نهایی‌ترین مدلی نشان می‌دهند که گوگل ارائه می‌دهد. در کنار دیدن طراحی این ساعت برخی از قابلیت‌های آن نیز نمایش داده شد.

این ساعت هوشمند دارای یک صفحه شماره گیری دایره‌ای است که فقط یک دکمه فیزیکی در سمت راست دارد، اگرچه بدون شک چشمگیرترین چیز در مورد این ساعت همین صفحه نمایش آن است که حاشیه‌ای هم ندارد. این اطلاعات فاش شده به جزئیات فنی یا مشخصات ساعت هوشمند اشاره نکرده، اما انتظار می‌رود که گوگل از جدیدترین پردازنده Snapdragon Wear 4100 SoC شرکت کوالکام در این ساعت هوشمند استفاده کند. این ساعت قرار است حدود ۲۰ بند مختلف داشته باشد و مانند دیگر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید، انتظار می‌رود ساعت گوگل نیز از Wear OS استفاده کند.

طبق گفته پراسر، Pixel Watch همزمان با رونمایی از گوشی Pixel 6 با در ماه‌های پایانی سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهند شد. هنوز صحبت در مورد قیمت احتمالی Pixel Watch خیلی زود است، اگرچه بدون شک همه چیز نشان می‌دهد که گوگل با دستگاه‌های فعلی که در همین محدوده هستند رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.