سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها نگران کننده است

فرماندار مهاباد از افزایش مبتلایان به کرونا و بیماران بستری در بیمارستان این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای این شهرستان اظهار کرد: افزایش بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها نگران کننده بوده که رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به سرعت آمار‌ها را بالا خواهد برد، لذا می‌طلبد تا حساسیت‌ها بیشتر و محدودیت‌های بسیاری اعمال شود.

او افزود: متاسفانه تحریم‌ها و شرایط اقتصادی ما را با وضعیتی بسیار بد روبرو کرده به طوری که در شرایط بسیار سخت کرونایی تعطیلی اصناف برای ما ناراحت کننده است.

خدرلو تصریح کرد: قبلا برای در آمدزایی و جذب گردشگر در شهرستان چندین برنامه و طرح را پیاده می‌کردیم تا مهمان‌هایی از اقصی نقاط کشور وارد شهر کنیم، ولی اکنون با وجود شرایط بحرانی کرونا مجبوریم ورودی‌های شهر را ببندیم و از ورود مسافران جلوگیری کنیم.

در ادامە این جلسه جمیل قادری شهردار مهاباد گفت: شهرداری مهاباد نیز همچون سایر ادارات سطح شهر در این راستا فعالیت‌های بسیاری از جمله اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای حقیقی و مجازی، نصب پوستر‌های بهداشتی و هشداری در واحد‌های مختلف شهرداری، نصب بنر‌های هشدار دهنده در تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر و راه اندازی سیستم شناسایی افراد مبتلا به کرونا در ورودی اداره مرکزی شهرداری را انجام داده است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.