سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

وزش باد و گرد و خاک شمال شرق و مرکز اصفهان را در برمی‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک شمال شرق و مرکز استان اصفهان را به ویژه در ساعات بعد از ظهر در بر می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان تا شامگاه  یکشنبه، گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا در مناطق شمال شرقی و مرکز استان با گرد و خاک همراه است که سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

او با بیان اینکه روز یکشنبه احتمال بارش‌های رگباری بهاری همراه با رعد و برق به ویژه در غرب استان وجود دارد، افزود: بارندگی‌های خفیف و پراکنده‌ای در سطح استان در شبانه روز گذشته رخ داد که بیشترین میانگین آن پنج دهم میلی‌متر از گلپایگان و میمه بوده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.