سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۳۱ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۱ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی باغی و زراعی استان در شهرستان‌های قزوین و بوئین زهرا تخریب و قلع و قمع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با تخریب ۳۱ فقره ساخت و ساز غیر مجاز بیش از ۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی باغی و زراعی استان آزادسازی شد.

او افزود: ۲۸ مورد از این بنا‌ها مربوط به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین در محدوده روستا‌های زویار و ناصرآباد بود و سه مورد هم  به روستای هجیب در شهرستان بوئین زهرا اختصاص داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: قلع و قمع بنا‌های احداث شده در این اراضی کشاورزی در راستای اجرای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری اراضی باغی و زراعی و با حضور نمایندگان امور اراضی، دادستانی، نیروی انتظامی و راهداری عملیاتی شد.

خمسه از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی مراتب را برای رسیدگی از سوی یگان حفاظت امور اراضی به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

 از ابتدای امسال تاکنون مجموعا ۷۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز که بیشتر آن‌ها در تعطیلات نوروزی قصد تغییر کاربری غیر مجاز داشتند، قلع و قمع شده است.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.