سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

پنجمین مرحله از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی، همزمان با ایام پایانی ماه شعبان المعظم در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین مرحله از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی، همزمان با ایام پایانی ماه شعبان المعظم با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان اجرا می‌شود.

او افزود: این بسته‌های گوشت متبرک قربانی با مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین این برنامه و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای این برنامه است.

او اظهار داشت: بسته‌های گوشت متبرک قربانی در بسته‌های یک و نیم کیلویی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ۳۷ نقطه استان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مظاهری ادامه داد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری در شهر و روستا‌ها پس از تحویل بسته‌های گوشت متبرک قربانی با همدلی این بسته‌های گوشت متبرک را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.