سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۷ نانوایی متخلف به تعزیزات تربت جام

در بازرسی‌های کار‌گروه آرد ونان تربت جام از نانوایی‌های سطح شهر۷ نانوایی متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندارتربت جام درحاشیه بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهرگفت: بازدید سرزده و میدانی درپخت شیفت صبح از ۳۵ واحد خبازی سطح شهری بازدید شد.

او  افزود: در این بازرسی‌ها تعداد ۷ نانوایی متخلف شناسایی که با تشکیل پرونده به تعزیزات حکومتی معرفی شدند که قطعا برخورد قانونی با متخلفین انجام خواهد شد.

معاون  فرماندارتربت جام ادامه داد: عمده تخلفات نانوایی‌ها شامل کم فروشی، بی توجهی به نکات بهداشت و رعایت نکردن ساعت کار  است.

کاظمی بیان کرد: هیچ گونه تغییری در سهمیه پخت آرد ماهانه نانوایی‌ها صورت نگرفته است ونانوا مکلف است در ساعت مقرر نان تولید و تحویل مشتری دهد.


بیشتر بخوانید




او تصریح کرد:در صورت  رعایت نکردن قوانین توسط خبازان و وعدم بهداشت در نانوایی‌ها که ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد به شدت برخورد خواهد شد.

معاون  فرماندارتربت جام تأکید کرد: تعطیلی نانوایی‌ها باید ساماندهی شود و کمیته‌ای برای بررسی و اعلام نظر کارشناسی تشکیل و تعطیلی نانوایی‌ها مجددا احصاء و ابلاغ خواهد شد.

کاظمی با اشاره به ایجاد صفوف در نانوایی‌ها و ساعات پخت نان  اظهار کرد:ساعت کار نانوایی‌ها صبح از ساعت ۵ و نیم الی ۷ ونیم،ظهر هااز ساعت ۱۱ تا ۱۳ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۷ ونیم تا ۱۹ است.

او افزود: تولید نان با کیفیت از وظایف نانواست و مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند، ضمن اینکه ‏نانوایی‌ها اجازه فروش، جابه جایی آرد، تغییر الگوی پخت، کم فروشی وتعطیلی خود سرانه ندارند.


انتهای پیام/س، ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رزیتا
۰۸:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من دیروز اطراف مشهد رفته بودم و شاهد بودم که از این قارچ ها در صحرا رشد کرده بود محلی های اونجا هم به ما هشدار دادند که قارچ ها سمی هستند