سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت سپاه صورت گرفت؛

افتتاح ۳۵۹ طرح محرومیت‌زدایی، اشتغال زایی و کمک مومنانه در رودبار

سردار معروفی گفت: ۳۵۹ طرح محرومیت زدایی، اشتغالی زایی و کمک مومنانه با اعتبار ۱۲میلیارد و ۲۳ میلیون تومان امروز در رودبار افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی و اشتغال زایی و کمک مومنانه در شهرستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه امروز ۳۵۹ طرح در شهرستان رودبار جنوب افتتاح شدند، گفت: این طرح ها به همت خیران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ناحیه شهرستان به نتیجه رسید.

او افزود: ۷۵ طرح مسکن مددجو و محرومان، شامل ۲۰ واحد نوساز و ۵۵  طرح مرمت و تعمیر از جمله طرح هایی بودند که امروز در رودبار به بهره برداری رسیدند. 

سردار معروفی با اشاره به اینکه ۱۳ طرح اشتغال زایی، ۹۷ پروژه آبرسانی، احداث ۱۶۴ سرویس بهداشتی، تعمیر و بازسازی ۸ باب مدرسه، ۲  طرح لایه روبی قنات از جمله طرح هایی بود که امروز در رودبار افتتاح شدند، گفت: امروز توزیع ۶ هزار بسته معیشتی شامل روغن، رب گوجه، برنج، تن ماهی و حبوبات به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان  در بین خانواده‌های متضرر از بیماری کرونا در رودبار آغاز  شد.

او عنوان کرد: هزینه کلی این ۶ هزار بسته، ۲ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان  است. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به  اهدای ۲۵ سری جهیزیه و کمک جهیزیه، شامل یخچال و فریزر، گاز، فرش، سرویس ظروف و پنکه به ارزش تخمینی هر سری جهیزیه به مبلغ ۲۵ میلیون تومان، بیان کرد: مبلغ کل این تعداد جهیزیه و کمک جهیزیه حدودا ۳۷۰ میلیون تومان است که بین خانواده‌های شناسایی شده از سوی سپاه ثارالله شهرستان، تقدیم شد.

او با اشاره به اینکه  هزینه کل ۳۵۹ پروژه نزدیک به ۱۲ میلیاردو ۲۳ میلیون تومان شده است، بیان کرد: در این امور، حرکت و همت ما در سال ۱۴۰۰ با شتاب جدی‌تر و بیشتری ادامه خواهد داشت.

سردار معروفی افزود: در حوزه عمرانی، کمک مومنانه، آب شرب، بهداشت و همچنین در حوزه اشتغال که یکی از اولویت‌های مهم ما است، پیش خواهیم رفت.

او در ادامه افزود: حرکات کار‌های جهادی به همین شکل دنبال می‌شود؛ اما کار ویژه‌ای که سه ماه قبل از پایان سال ۹۹ طی تفاهنامه ای با مشارکت کمیته امداد امضا کردیم، بحث اشتغال است که با رقم ۸۶ میلیارد تومان پایلوت کار شروع شده است و امسال با هماهنگی کمیته امداد، موضوع اشتغال اولویت اول ما است و دیگر مسائل هم در کنار آن دنبال می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: خدمات دهی سپاه و بسیج نگاهی سیاسی، قومی ومذهبی نیست؛ بلکه با نگاه انقلابی و رهبری و ادامه دهنده بودن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او با اشاره به اینکه این خدمات رسانی طبق دستور و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و ما فرمایش ایشان را عملیاتی می‌کنیم، گفت: مردم مطمئن باشند که هر جا که نیاز ولازم باشد در تمامی عرصه‌ها سپاه در کنارشان است. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.