سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص انشعاب گاز به ۷۴۸ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۷۴۸ واحد مسکن مددجویان استان مجهز به سیستم گازرسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پارسال ۷۴۸ واحد مسکن مددجویان استان مجهز به سیستم گازرسانی شدند.

او افزود: تعمیرات کلی و جزئی واحد‌های مسکونی، لوله‌کشی گاز، اجرای عایق سقف (ایزوگام)، احداث فضا‌های جانبی و حصار از جمله خدمات مسکن این نهاد است.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به سردسیر بودن چهارمحال و بختیاری و ضرورت بهره‌مندی واحد‌های مسکونی از لوله‌کشی گاز اضافه کرد: واحد‌های مسکونی نیازمند لوله‌کشی گاز توسط مددکاران شناسایی و به واحد مسکن معرفی می‌شوند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

او با بیان اینکه اجرای ایزوگام برای واحد‌های مسکونی مددجویان از دیگر خدمات مسکن این نهاد است ادامه داد: عایق سقف (ایزوگام) نیز برای ۲۵۸ واحد مسکن مددجویان انجام شده است.

ملک پور گفت: مددجویان در راستای انجام تعمیرات جزئی و کلی واحد‌های مسکونی خود با نظر مددکاران جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

او افزود: پارسال، بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با دریافت تسهیلات به صورت جزئی و کلی تعمیر شده‌اند و همچنین فضای جانبی و حصار ۴۶ واحد مسکونی نیز احداث شده است.

ملک پور ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران و کمک‌های مالی آن‌ها اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های احداث و تعمیرات مسکن از سوی خیران تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.