سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ هزار مترمربع املاک ماهشهر رفع تصرف شد

دادستان ماهشهر از رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از املاک متعلق به اداره راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی محمدی دادستان ماهشهر گفت: ۴ هزار مترمربع از املاک متعلق به اداره راه و شهرسازی این شهرستان در سال‌های گذشته از سوی افراد خاصی تصرف شده بود و بازدید میدانی انجام و احراز صحت موضوع مورد تأیید قرار گرفت.

او افزود: ارزش این قطعه زمین که در بلوار سردار شهید سلیمانی قرار دارد، ١٢٠ میلیارد ریال برآورد شده است که پس از رفع تصرف به بیت المال اعاده شد.

محمدی تصریح کرد: شرایط ویژه شهرستان به گونه‌ای است که برخی سودجویان را بر آن داشته است که از برخی خلأ‌ها و ضعف‌های نهاد‌های متولی سوءاستفاده و آینده اقتصادی خود را در دست‌درازی به اموال عمومی و بیت المال جست‌وجو کنند.

دادستان ماهشهر ادامه داد: همان‌گونه که در پارسال بیش از ۱۲ هزار مترمربع را رفع تصرف کردیم، این تصرفات غیرمجاز نیز با کمک شهروندان و نهاد‌های متولی شناسایی و رفع تصرف خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: نهاد‌ها و ادارات متولی نباید بگذارند ملکی تصرف، دیوارچینی و بعضاً ساخته شود و بعد گزارش کنند چرا که اعتماد عمومی را خدشه‌دار و رفع تصرف را پرهزینه خواهد کرد بلکه باید با نظارت مستمر اجازه شروع تصرفات غیرقانونی به هیچ قانون‌شکنی داده نشود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: رفع تصرف ، زمین خواری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.