فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اراضی ملی در ۵ شهرستان به مساحت ۲ هزار و ۹۳۰ متر مربع رفع تصرف شد.

فریدون عبادی با اشاره به تلاش برای رفع تصرف اراضی در استان خوزستان، گفت: در کمتر از یک ماهه گذشته، ۷ مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی در ۵ شهرستان استان رفع و از دست متصرفان خارج شد.

او می‌گوید: در مجموع ۲ هزار و ۹۳۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان‌ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی خوزستان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: ارزش این اراضی در مجموع ۲۴ میلیارد تومان برآورد شده است، این اراضی در شهرهای اهواز، بهبهان، بندرامام (ره)، شوشتر و مسجدسلیمان قرار داشتند که رفع تصرف شدند.

عبادی گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌دهند.

به گفته او تلفن گویای این یگان به شماره ۱۶۵۶ شبانه‌روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات همشهریان است. مردم استان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها: زمین خواری ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.