سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت ١١ جودوکار کرمانی به اردوی تیم‌های ملی

در رکوردی بی سابقه برای جودوی دیار کریمان، ١١ جودوکار کرمانی به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر محمدی رییس هیئت جودو استان کرمان گفت: در رده نوجوانان فرزاد محمودآبادی در وزن ۵۰- کیلوگرم، محمد جواد محمودآبادی در وزن ۵۵- کیلوگرم، امین بیدویی نژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم، پویا خسروی در وزن ۶۶- کیلوگرم، ابوالفضل صداقتی دروزن ۸۱- کیلوگرم، مهدی غلامی در وزن ۹۰- کیلوگرم و امیرپویا نوحی در وزن ۹۰+ به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند که باید از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در اردوی تیم ملی در تهران حضور یابند.

او افزود: در رده جوانان نیز حسین علی نژاد در وزن ۶۶ کیلوگرم، عباس محمودآبادی در وزن ۷۳ کیلوگرم، امیرحسین نیک نفس در وزن ۹۰- و امیر پویا نوحی در وزن ۱۰۰+ به اردوی تیم ملی دعوت که باید از ششم تا ۱۰ اردیبهشت ماه در تهران حضور یابند.

محمدی تصریح کرد: بنا را بر تقویت تیم‌های پایه گذاشته ایم و امروز خوشحالیم که با درخشش جودوکاران نوجوان و جوانان در مسابقات انتخابی منطقه ای، شاهد دعوت ١١ نفر از این عزیزان به اردوی تیم‌های ملی هستیم که رکوردی بی سابقه برای جودوی دیار کریمان محسوب می‌شود و نشان دهنده‌ی تحرک ورزش المپیکی جودو در این استان است.

او بیان داشت: این مهم را مدیون تلاش‌های بی دریغ مربیان، جامعه جودوی استان و همینطور عملکرد مثبت همه اعضای هیئت، هستیم که لازم میدانم از یکایک عزیزان قدردانی کنم.

محمدی ابراز امیدواری کرد: با خرد جمعی حاکم بر جامعه جودوی استان، شاهد روز‌های خوبی برای جودوی دیار کریمان باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.