رئیس فدراسیون جودو از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان به صورت منطقه‌ای با شرایط جدید خبر داد.

مسابقات جودوی نوجوانان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت جودو استان کرمان که با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضای مجمع در محل تالار پالیز کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مجمع، از زحمات بانیان برگزاری این نشست تشکر و قدردانی کرد.

او درگذشت استاد بهرامی، قهرمان و از بزرگان و بنیانگذران جودوی استان کرمان را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی، این اتفاق را ضایعه بزرگی برای جودوی استان و کشور دانست.

میراسماعیلی از مدیرکل ورزش استان کرمان، معاونین وی و همه کسانی که صادقانه و برادرانه در کنار هیئت جودوی استان کرمان بودند، تشکر ویژه کرد و بیان داشت: کرمان جزو استان‌هایی بوده که طی این مدت، به واسطه اخلاق و منش مدیرکل ورزش، هیچ تنشی را در هیئت و اداره کل ورزش و جوانان نداشته ایم، که این جای تشکر دارد.

او به بیان خدمات ارزنده اکبری رئیس سابق هیئت جودوی استان کرمان اشاره کرد و افزود: اگر چه وی به دلیل بازنشستگی دیگر در رأس هیئت جودو استان کرمان نیست، اما ما این بزرگ مرد را به عنوان بزرگ خانواده جودو همچنان کنار خود داریم و این سبب افتخار همه است که در خدمتشان هستیم.

رئیس فدراسیون جودو ضمن تبریک به محمدی رئیس جدید این هیئت تأکید کرد: جمع کردن بزرگان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها از وظایف ماست که باید به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهیم.

میراسماعیلی از غفاری قهرمان جودوی استان کرمان که مدتی به عنوان سرپرست پیگیر امورات هیئت بودند قدردانی کرد.

او به مسئله تعلیق جودو ایران اشاره کرد و گفت: شاید شرایطی را که در طول این مدت با آن دست و پنجه نرم کرده ایم را درک کرده باشید، ما از شهریور پارسال درگیر مسئله‌ای بوده ایم که ناعادلانه و ظالمانه بر علیه جودوی ایران اقدام شد و دست‌های پشت پرده، سبب شد، یک سری مسائلی را برای ما بیان کنند و این مسائل تعلیق جودوی ایران را به دنبال داشت.

میراسماعیلی تصریح کرد: خداوند را شاکریم با همت و روحیه همه، موفق شدیم اقدامات خوبی را طی این مدت به انجام برسانیم و همانطور که سال‌ها در تحریم اقتصادی و فشار استکبار جهانی بودیم، توانستیم پیشرفت کنیم و افتخارات زیادی را در کشور به وجود آوریم.

او بیان داشت: ما از شهریور پارسال اقداماتی را با کمک شما انجام دادیم که فدراسیون ما را جزو فدراسیون‌های برتر از منظر همگانی و رشد ورزشکارانمان و ... کرد.

رئیس فدراسیون جودو گفت: در حقیقت ما از تهدیدی که علیه مان شد به عنوان یک فرصت استفاده کردیم، بدین ترتیب از ۶۰ هزار جودوکار در طول یک سال با همت شما عزیزان به ۹۰ هزار جودوکار رسیدیم که این یک پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بود.

میراسماعیلی افزود: ما با روحیه جهادی و انقلابی توانستیم از این روز‌ها گذر کنیم و اگرچه ما را تحت فشار قرار دادند و خواستند حقانیت ما را زیر سوال ببرند، اما ما با کم کردن تنش‌ها و اختلاف سلیقه‌ها توانستیم کاری کنیم که امروز جودو در کشور زنده باشد.

او از جامعه جودو خواست: با اتحاد و همدلی و منشِ کنار هم بودن و کم کردن اختلاف سلیقه ها، با کمک هم بتوانند جودو را گسترش دهند و به مرحله‌ای برسند که به آن افتخار کنند.

میراسماعیلی به تعلیق جودوی ایران اشاره و تصریح کرد: سه ایرانی به عنوان سه خائن در دادگاه جلوی ما علیه ایران شهادت دادند، اما ما به لطف خدا و با روحیه‌ای که داشتیم کم نیاوردیم.

او بیان داشت: از روز اول سعی کرده ایم این چالش را کم کنیم و ضمن ثابت کردن حقانیت ایران، برنامه هایمان را در داخل کنسل نکنیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: دشمنان ما در بیرون به دنبال این هستند تا تمرکز ما را از برنامه‌های داخلی بگیرند، اما ما بر خلاف عقیده آن‌ها عمل کردیم.

میراسماعیلی افزود: روز اول بستن تیم حقوقی هیچ کس فکرش را نمی‌کرد، ما بتوانیم به این صورت موفق عمل کنیم و امروز می‌توانیم بگوییم با وجود تمام قدرت و لابی‌های بین المللی، به زودی تیم ما نتایج خوبی می‌گیرد.

او با اعلام اینکه ما هم به عنوان یکی از ورزش‌های غیرفوتبالی، از وضعیت موجود گله داریم، تصریح کرد:، اما نباید دست روی دست بگذاریم، بلکه باید روحیه مطالبه گری را در خود ایجاد کنیم.

میراسماعیلی بیان داشت: شما استان بزرگی با بنگاه‌های اقتصادی عظیم دارید، هر کجا احساس کردید ما باید برای صحبت با این بنگاه‌های اقتصادی باشیم، شما را تنها نمی‌گذاریم و حضور پیدا می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: اگر امروز فوتبال یک صنعت شده ما نیز باید به دنبال برنامه باشیم.

میراسماعیلی افزود: از تعلیقی که علیه ما شد به عنوان فرصت استفاده کردیم، اگرچه شرایط کرونا ما را زمین گیر کرد، اما در همین برنامه کرونا نیز برنامه هایمان را عوض کردیم به عنوان مثال در فضای مجازی دوره‌های آموزشی، دوره‌های مربیگری، ارتقاء آزمون کمربند به صورت آنلاین و... را جایگزین کردیم.

او تصریح کرد: اولین فدراسیونی هستیم که رقابت‌های قهرمانی کشورِ کاتا را به صورت آنلاین برگزار کردیم.

میراسماعیلی از پیگیری برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان با شرایط جدید خبر داد و گفت: تصمیم داریم رقابت‌ها را به صورت منطقه‌ای و سپس منتخب مناطق برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون جودو افزود: تاکنون با وجود شرایط ویروس کرونا کار را تعطیل نکرده ایم و از استان‌ها نیز می‌خواهیم به همین صورت عمل کنند.

میراسماعیلی با اعلام اینکه تنها فدراسیونی هستم که تاکنون از نظر مالی ننالیده ام، تصریح کرد: خدا را شکر در این یک سال و پنج و شش ماه از لحاظ مالی چیزی کم نیاوردیم و در این راه توانستیم از روحیه مطالبه گری، جنگندگی و با برنامه بودن کمک بگیریم.

او از رئیس جدید هیئت جودو استان کرمان خواست: شورای راهبری تشکیل دهد، سند و چشم انداز چند ساله طراحی کند و تلاش کند شورای راهبری با برنامه جلو برود و با انتخاب هیئت رئیسه قوی از تمام پتانسیل استان به ویژه وجود منتقدان و تجربه پیشکسوتان نیز بهره گیرد.

میراسماعیلی بیان داشت: اگر چه جودو یک رشته آسیایی شرقی است، اما احترام گذاشتن در لحظه به لحظه اش به چشم می‌خورد، از لباس پوشیدن گرفته تا زمان رقابت و پایان آن، که باید این موضوع سرلوحه کار ما باشد.

او با بیان اینکه در هفت، هشت روستا توانستم جودو را فعال کنم، از رئیس جدید هیئت جودو استان کرمان درخواست کرد: به تک تک شهرستان‌ها سرکشی کند، چرا که گاهی استعداد‌ها ازدل مناطق محروم بیرون می‌آیند که این هنر ماست تا آن‌ها را پیدا کنیم.

میراسماعیلی با اعلام اینکه یک انتخابات کم تنش را در این استان شاهد بودیم، از همه خواست: در کنار هم برای پیشرفت جودوی استان کرمان کمک کنند.

او با بیان اینکه افراد باید مورد نقد و انتقاد قرار بگیرند، افزود: کسانی که نقد می‌کنند باید راهکار هم ارائه دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار