سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز درمانی امیرالمومنین (ع) اسدآباد احیا می‌شود

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ازاحیای مرکزدرمانی امیرالمومنین (ع) اسدآباد در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مولوی,معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و مالکیت بیمارستان دو مورد مهمی است که از طرف دانشکده در حال پیگیری است و خوشبختانه تمامی موارد مربوط به کمیسیون ماده ۲۳ ارائه شده مورد تایید وزارتخانه قرار گرفته است.

او بااشاره به دریافت مجوز پدافندغیرعامل،زیست محیطی،اورژانس و تامین منابع برای بودجه تصریح کرد:مدارک تمامی موارد فوق به سازمان برنامه و بودجه تحویل داده شده است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد:در سال مالی ۱۴۰۰ برای بیمارستان امیرالمومنین (ع )بودجه در نظر گرفته شده که از آقایان شاهرخی استاندار  و سرمدی نماینده مردم در مجلس تشکر میکنم. 

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد:مقرر شده است در مردادماه اقدامات دیگری برای افزایش بودجه این مرکز انجام شود.
مولوی در رابطه با مالکیت این مرکز نیز گفت:با پیگیری تیم حقوقی دانشکده اسنادومدارک احصا و برای وزارتخانه ارسال و اقدامات لازم برای ثبت مالکیت شش دانگ دانشکده آغاز شده است.

او درباره نیات واقفان نیز گفت:در دهه ۵۰ واقف اصلی، این مکان را به نیت بیمارستان اهدا نموده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ضمن تشکر از حمایت و پیگیری امام جمعه و فرماندار شهرستان ادامه داد:در سال ۵۷ دولت وقت جمهوری اسلامی مصوبه ای تصویب کرد که بر مبنای آن اینگونه املاک به تملک وزارت بهداری درآمد.

مولوی در بخش دیگری از سخنانش گفت:با شرکت‌های مادرتخصصی مطرح کشور برای مطالعات و طراحی مرکزجدیدامیرالمومنین ع قرارداد منعقد خواهد شد و انتظار میرود در نیمه دوم ۱۴۰۰کلنگ ساخت مرحله جدید به زمین بخورد.

او همچنین گفت:بخشی از ساختمان فعلی تخریب و مکان های تازه سازتر تعمیر می شود و بیمارستان جدید ۱۲۸ تخت بیمارستانی خواهد داست.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.