رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:دیروز با مثبت شدن آزمایش کرونای ۷۱ شهروند اسدآبادی رکورد جدیدی در ابتلا به کرونا در این شهرستان شکسته شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:دیروز ۲۹ آزمایش Pcr و ۴۲ رپیدتست (آزمایش سریع)در شهرستان و در مجموع ۷۱ نفر مثبت اعلام شد تا رکوردی جدید در ابتلاء به کرونا ثبت شود.

دکترایرج صالحی تصریح کرد:متاسفانه رعایت نکردن شیوه نامه ها در تعطیلات نوروز گران تمام شد و نتیجه آن افزایش صعودی میزان مبتلایان است.

او با بیان اینکه عیدنوروز زحمات چندین ماهه انجام شده را بر باد داد عنوان کرد:اثر عدم رعایت شیوه نامه ها بیست روز دیگر در شهر وجود خواهد داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود:رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بیماریابی بهینه دو سد بزرگ در راه کنترل شیوع کووید۱۹ است.

صالحی  بیان کرد: آزمایش یک کودک زیر ده سال نیز به کرونا مثبت اعلام شد که این اتفاق زنگ خطری برای نوجوانان و کودکان است.

او ادامه داد:متاسفانه استفاده از ماسک در سطح شهر به میزان بسیار کمی رسیده است که این عمل، کار را برای کنترل و پیشگیری سخت می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه بسیاری کرونا را دست کم گرفتند و بی اهمیت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ...و نتیجه اش شده این که در بیشتر نقاط کشور می دانیم ...باید محدودیتهایی برای نوروز اعمال می شد که این حجم از مبتلایان را شاهد نباشیم ...
آخرین اخبار