سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در عسلویه ممنوع است

رئیس شبکه بهداشت و درمان عسلویه گفت: با توجه به شرایط کرونایی برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه عنوان کرد: شرایط کنونی کشور و شهرستان از نظر شیوع کرونا، حاصل رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزا، عقد، عروسی و دورهمی خانوادگی و دوستانه در ویلا باغ‌ها و منازل در تعطیلات نوروزی است.

او افزود: انتظار داریم در موج خطرناک چهارم تمام دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، بسیج، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شرکت‌ها، شهرداران، دهیاران، فعالان اجتماعی، رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در کنار مدافعین سلامت بیش از پیش به فرهنگسازی و اقناع سازی عمومی در زمینه رعایت کامل قرنطینه مبتلایان و افراد مشکوک، استفاده از ماسک، رعایت فاصله و شرکت نکردن در مراسم بپردازند.


بیشتر بخوانید


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه با تشکر از همکاری مسئولان شهرستان در تعطیلات نوروزی برای احضار و اخذ تعهد از متولیان مراسم عقد و عروسی در شهر‌ها و روستا‌ها، از افرادی که در وضعیت زرد، قبل از برگزاری مراسم با شبکه بهداشت و مراجع قضائی هماهنگ کرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به‌طور کامل اجرا کرده‌اند، قدردانی کرد.

زارعی تاکید کرد: به علت نارنجی شدن وضعیت شهرستان عسلویه فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ از جمله تالارها، ویلا باغ‌ها و محل‌های تجمع اعم از عقد و عروسی، عزا یا دورهمی، نماز‌های جمعه مساجد، نماز‌های جماعت یومیه، مراسم مذهبی و ... حداقل تا دو هفته آینده ممنوع است،  مدارس، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مراکز عرضه مواد دخانی نیز تعطیل خواهند بود.

او با اشاره به اینکه محدودیت‌ها تا زمان بهبود وضع کرونایی برقرار است، گفت: در صورت مشاهده تخلف، به طور قطع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.