سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف موتورسیکلت ۲ میلیارد ریالی / دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

کشف موتورسیکلت قاچاق در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.

او با اشاره به هماهنگی قضائی در این راستا، افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را ۲ میلیارد ریال برآورده کرداند، گفت: ضمن تحویل کالای کشف شده بعه سازمان اموال تملیکی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سابقه دار در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت معابر و اماکن خصوصی، پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۰ فقره سرقت معابر و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده‌های طبیعی ماموران انتظامی و عوامل جنگلبانی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودری متهم خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، این قاچاقچی محصولات جنگلی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.