سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی کامل بازار، پارک‌ها و گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در بهبهان

فرماندار بهبهان دستور تعطیلی کلیه پارک ها، تفرجگاه ها، اماکن تفریحی و فرهنگی شهرستان و قطع کامل برق آن‌ها را صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان دستور تعطیلی کلیه پارک ها، تفرجگاه ها، اماکن تفریحی و فرهنگی شهرستان و قطع کامل برق آن‌ها صادر شد و همچنین مقرر گردید تمام راه‌های منتهی به بازار و هسته مرکزی شهر با کمک نیوجرسی مسدود و بازار بهبهان تعطیل شود.

او بیان داشت: به منظور جلوگیری از آسیب دیدن اصناف فرماندار شهرستان کلیه بانک‌ها را موظف نمود به مدت ۳ ماه همکاری لازم و فرجه مورد نیاز را در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهند.

زمانی اصل افزود: همچنین آرامستان‌های سطح شهرستان تعطیل و فعالیت کلیه مدارس، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی به حالت تعطیل درخواهد آمد.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه ادارات بهبهان نیز با یک سوم پرسنل فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: در زمینه قرنطینه شهرستان، ورود کلیه خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهرستان نیز ممنوع بوده و با هرگونه تخطی به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
درود بر شهامت این فرماندار! فرماندار شهرستان ایوان از زمان آغاز کرونا هنوز حتی یک تصمیم کرونایی نگرفته.البته چشم فرمانداران استان ایلام به دهان استاندار است.استاندار جدید ایلام هم فقط سرگرم بازی های انتخاباتی شده