سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع مواد مخدر

ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس از پایان‌نامه‌های دانشجویی در عرصه مبارزه با عرضه و کاهش تقاضای مواد مخدر حمایت مادی و معنوی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ۱۷۹ عنوان اولویت مصوب پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر برای سال ۱۴۰۰ تعیین و ابلاغ‌ شده است.

سلیمان کرمی افزود: عناوین پیشنهادی شامل عرصه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر از جمله فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی، توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد است.

او با اشاره به افزایش حمایت مادی ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان‌نامه‌های دانشجویی، گفت: بهره‌گیری از تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر برای حل بهتر مسائل اجتماعی و نیز گسترش تعاملات با دانشگاه‌ها و مراکز علمی از اولویت‌های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.dchq.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۱۶-۰۷۱۳۶۲۳۲۱۱۵ داخلی یک تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.