سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه روح الله:

شهید فولادی به خوبی مسیر حق را شناخته بود

سردار کریمی گفت:کارنامه و حیات با برکت شهید فولادی به وضوح نشان می‌دهد که ایشان به خوبی مسیر حق را شناخته بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت اولین سالگرد شهادت آزاده جانباز پاسدار رشید اسلام غلامرضا فولادی در جمع خبرنگاران گفت:کارنامه و حیات با برکت شهید فولادی به وضوح نشان می‌دهد که ایشان به خوبی مسیر حق را شناخته بود.

سردار کریمی افزود: شهید فولادی در این راه ثابت قدم ماند و توانست در مقاطع مختلف سربلند و پیروز بیرون بیاید و امروز به الگویی کامل تبدیل شود

او اضافه کرد: به وضوح می‌بینیم بسیاری از رفتار‌های شایسته این شهید در حیات با برکتشان همچون ولایی بودن، انقلابی زیستن، نیکوکاری و ایستادگی ایشان بر روی ارزش‌ها علیرغم جراحت ناشی از جانبازی و آزادگی بسیار چشمگیر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: شهید فولادی در ابتدا یک رزمنده مخلص و فداکار است که در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مهم همچون خیبر، بدر و کربلای ۴ نقش پررنگی ایفا کرده که نقش بسیار برجسته ایشان همچون برگ زرینی در عملکرد استان مرکزی می‌درخشد.

او ادامه داد: مقام آزادگی شهید فولادی در کارنامه پرافتخار ایشان نیز بسیار قابل اهمیت است و ایشان علیرغم جراحات بسیار در دوران اسارت در اردوگاه تکریت عراق با مقاومتی که ازخود نشان دادند نمونه یک انسان برجسته شدند و می‌توان گفت ایشان از تربیت شدگان واقعی عاشورا هستند.

سردار کریمی اظ‌ها رکرد: همچنین مقام پاسداری این شهید از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید فولادی است و ایشان علیرغم مجروحیت‌های شدید هیچ گاه از مجاهدت، کار و تلاش در راستای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دفاع از ولایت کوتاهی نکرد و با حضور خود در برنامه‌های مختلف نقش موثری در این راستا ایفا کرد.

او ادامه داد: در طول یک سال گذشته علیرغم عدم برگزاری مراسم برای گرامیداشت یاد و خاطر این شهید عزیز رزمندگان، پیشکسوتان، بسیجیان، پاسداران و علاقمندان به شهدا دغدغه‌های بسیاری برای برگزاری مراسمی درخور مقام شهید داشتند که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نشده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز باید بدانیم اقتدار، عزت و کرامتی که در جامعه داریم برگرفته از مجاهدت‌های شهید فولادی و همه شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است و همه با هر توانی که داریم باید یاد و خاطر آن‌ها را گرامی بداریم.

او بیان کرد: تکریم جانبازان، رزمندگان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس یک وظیفه و رسالت مهم است که همه باید به آن اهتمام و توجه داشته باشیم و امروز بزرگترین تکریم از شهدا و جانبازان ادامه راه و مسیر این عزیزان یعنی همان دفاع از ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است که باید برای همه ادامه دهندگان راه شهدا مهم باشد.

جانباز شهید غلامرضا فولادی جانباز ۷۰ درصد، آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس و پاسدار بازنشسته سپاه به مدت ۳ سال اسارت رژیم بعث عراق بود و پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس ۱۶ فروردین ۹۹ دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.