سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

پایان کار باند سارقان حرفه‌ای در بهشهر / کشف چوب‌های جنگلی قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مرد و زن در مازندران

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع سرقت در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ۳ سارق مرد و ۲ سارق زن با سوابق متعدد کیفری را به عنوان مظنون اصلی سرقت‌های اخیر اماکن دولتی و خصوصی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با هماهنگی قضائی هر ۵ متهم که به صورت باندی فعالیت می‌کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در خلیل شهر اعتراف کردند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی کنترل محور‌های جنگلی را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی، افزود: ماموران انتظامی خودروی نیسان را متوقف و در بازرسی آن ۳ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های بالادست برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در این ماموریت یک قاچاقچی چوب را دستگیر کردند.

پلیس بابل، ۱۷ فقره سرقت را کشف کرد

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه ۸ سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات پلیسی، ۸ سارق را دستگیر و در بازجویی از متهمان به راز ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی پی بردند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.