سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی کالا‌های اساسی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کالا‌های اساسی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در سطح استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه‌ای با حضور فرماندهان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم توسط ستاد تنظیم بازار استان با استفاده از شبکه توزیع، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب و در سطح گسترده در استان توزیع خواهد شد.

او با تاکید بر گستردگی شبکه‌های توزیع این اقلام در سطح استان برای جلوگیری از تجمع و ازدحام افزود: تلاش مجموعه سازمان صمت استان تامین مایحتاج عمومی مردم است و برای نظارت بر توزیع اقلام هم علاوه بر بازرسین سازمان صمت استان و اتاق اصناف، از ظرفیت پویش‌های مردمی اعم از سپاه و بسیج نیز به صورت محله محور استفاده می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل در ادامه افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین انواع کالای اساسی در بازار صورت گرفته است و در ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

صادقی بیان کرد: برای کالا‌های ویژه ماه مبارک رمضان پیش بینی‌های لازم در بازار صورت گرفته است و با آمادگی کامل به استقبال ضیافت رمضان می‌رویم؛ در این راستا گرانفروشی نیز زیر ذره بین نظارتی تیم‌های مشترک بازرسی سازمان صمت با ادارات ذیربط قرار دارد و هر گونه تخطی رصد و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.