رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ کشتار روز به قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با تدابیر انجام شده در مجموعه سازمان صمت استان خوشبختانه در امر تامین و عرضه کالا‌های اساسی در سطح استان هیچ گونه کمبود در بازار نیست و عرضه مستمر مرغ کشتار روز توسط سازمان صمت در روز‌های اخیر در راستای روان سازی چرخه توزیع و رفع التهاب کالا بوده است.

او در خصوص عرضه مرغ کشتار روز بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ کشتار روزبه قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به ایجاد صف در برخی نقاط استان یادآور شد: با توجه به افزایش مصرف سرانه مرغ در سطح استان و از طرفی حجم بالای مسافران نوروزی به استان مصرف مرغ استان نسبت به شرایط عادی سال چند برابر شده است، لذا انتظار می‌رود هم استانی‌ها در این شرایط برای رعایت حال همه شهروندان به میزان مصرف مورد نیاز خریداری کنند.

صادقی گفت: به منظور تنظیم بازار، توزیع مرغ کشتار روز طبق همین روال در نقاط مختلف سطح شهر در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه به منظور تعادل بازار، از ۲۸ اسفند ۹۹ بالغ بر ۱۹۰۰ تن مرغ کشتار روز به منظور تعادل بازار توزیع شده و این روند توزیع ادامه خواهد داشت.

صادقی بر ضرورت کنترل قیمت و تعادل و وجود انصاف و عدالت در بازار تاکید کرد و افزود: با توجه به سابقه خوب صنوف در دوره‌های مختلف و درک شرایط اقتصادی، قدردان همراهی اصناف و بازاریان با مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار