سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۵۰۰۰ ریگانی از خدمات طرح فرشتگان رحمت

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان گفت: بیش از ۵ هزار نفر در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان از خدمات طرح فرشتگان رحمت بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهزاد عارف رئیس جمعیت هلال احمر ریگان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه، طرح ملی فرشتگان رحمت با عنوان "عید در عید" در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان برگزار شد.

او افزود: بدین ترتیب، ۵ هزار و ۵۱۳ نفر از خدمات درمانی و حمایتی این طرح در ۹ روستا بهره‌مند شدند.

عارف با اشاره به خدمات حمایتی و معیشتی ارائه شده در این طرح تصریح کرد: یک هزار بسته غذایی، بهداشتی، پوشاک و ۲۸۰ جفت کفش طی این طرح در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

او با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی با ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده است، تصریح کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی به ۸۵ نفر، خدمات اپتومتریست به ۱۹۴ نفر و توزیع ۵۴ عینک طبی رایگان در بین بیماران نیازمند از خدمات بخش درمانی و سلامت این طرح است.

عارف به توزیع اسباب بازی و لوازم التحریر در بین کودکان مناطق کمتر توسعه یافته اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، در راه اندازی ۱۰۰ واحد سرویس بهداشتی نیز با بخشداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مشارکت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان، افزود: طرح فرشتگان رحمت به مدت ۳ روز در مناطق کمتر توسعه یافته ریگان اجرا شده است.

شهرستان ریگان، شرقی‌ترین نقطه در استان کرمان است که به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و بومی منطقه نیاز به اجرای برنامه‌های حوزه اجتماعی و سلامت دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.