سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسن کرونا و آغاز واکسیناسیون پاکبانان‌های اراک

۴۸۳ دُز واکسن کرونا به پاکبانان شهر اراک اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، بیاتیان سرپرست شهرداری اراک گفت: ۴۸۳ دُز واکسن کرونا برای پاکبانان این نهاد که درمعرض آسیب احتمالی ناشی از این ویروس قرار دارند، اختصاص یافت.

بیاتیان افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، این میزان واکسن اختصاص یافته است.

او اضافه کرد: از امروز تزریق واکسن برای پاکبان‌های شهر اراک آغاز شده است و ۵ مرکز بهداشت در شهر اراک برای تزریق واکسیناسیون پاکبانان در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری بیان کرد: این تعداد ۴۸۳ پاکبان بنا بر لیستی که شهرداری اراک به دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرده، مشخص شده است و واکسیناسیون افراد کاملاً داوطلبانه و بنا به درخواست افراد بوده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه ۹۸ اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زردو نارنجی و قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.