سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهای نیروی انتظامی؛

ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و موتورسیکلت در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه/اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه از ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و موتورسیکلت در محور‌های مواصلاتی این استان در روز جمعه ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت : محدودیت تردد برای انواع کامیون، تریلر و موتورسیکلت از ساعت هفت صبح روز ۱۳ فروردین آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

او گفت : البته این محدودیت تردد شامل کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نمی‌شود و منعی برای تردد آن‌ها در جاده‌ها وجود ندارد.

 حیدری افزود: با رانندگانی که این محدودیت‌ها را رعایت نکنند برخورد و علاوه بر اعمال قانون احتمال توقیف خودرو آن‌ها نیز وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مسافران نوروزی که در شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی استان حضور دارند خواست هرچه سریعتر به شهر‌های خود باز گردند.

او با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی از شهر‌های با رنگ قرمز و نارنجی و خروج خودرو‌های بومی از آنها، گفت: پلیس طبق قانون خورده‌ای متخلف را به مبلغ ۱۰ و پنج میلیون ریال به ترتیب برای ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی جریمه می‌کند.

طرح ترافیکی روز طبیعت اجرا می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از آمادگی این پلیس برای اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت در شهر‌های مختلف استان و ممنوعیت حضور در تفرجگاه‌ها خبر داد.

 فضل الله شیری گفت: طرح ویژه کنترل ترافیک و محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با حضور پلیس راهور و همکاری ماموران انتظامی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و تجمع در بوستان ها، پارک ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و تاریخی برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کرونا ممنوع است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه افزود: ورود خودرو‌های پلاک بومی شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز به سایر شهر‌ها و بالعکس خودرو‌های با پلاک غیر بومی هم به این شهر‌ها ممنوع و مشمول جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی می‌شود.

 شیری گفت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرا و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

او با اشاره به جان باختن سه نفر در ۱۱ روز ابتدای امسال و مجروح شدن ۱۵۰ نفر در سوانح رانندگی استان گفت: در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد رشد قابل توجه حوادث رانندگی هستیم.

 شیری از عموم شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات وضع شده به کاهش شیوع کرونا کمک کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.