معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، امنیت موجود کشورمان را در دنیا کم نظیر و مثال‌زدنی دانست و گفت : تلاش‌های ۴۲ ساله دشمنان نیز برای برهم زدن این امنیت بی‌فایده بوده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش آن‌ها را در اقتدار، صلابت و ایجاد امنیتی پایدار بسیار پررنگ توصیف و گفت : حضور و نام آن‌ها به تنهایی باعث احساس امنیت می‌شود.

او گفت : واژه سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملا برازنده آنهاست چرا که در عین گمنامی و بی‌نام و نشان بودن با توسل به امام عصر (ع) خدمات بسیار شایسته‌ای را به عموم مردم ارائه می‌دهند، خدماتی که بسیاری از آن از بی‌اطلاع هستند.

 آمویی افزود: اگر جمهوری اسلامی امروز به جزیره امن خاورمیانه و یکی از امن‌ترین کشور‌ها در جهان تبدیل شده بخش قابل توجهی از آن به واسطه اقدامات و هوش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) است که شبانه روز و با چشمان بیدار خود اجازه هرگونه سو استفاده را از دشمنان گرفته اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: جمهوری اسلامی سال‌هاست مورد طمع دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد و بی اثر بودن تحریم‌ها و تهدید‌های آنان نیز باعث شده همواره به دنبال ضربه زدن به کشور باشند، اما حضور سربازان مخلص امام زمان (ع) با هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب دست استکبار را از هرگونه ضربه زدن به امنیت و استقلال کشور کوتاه کرده است.

او ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های مسلح به یک ابرقدرت تبدیل شده که قادر است هرگونه تهدید دشمن را به شکلی قاطعانه‌تر پاسخ گفته و از تمامیت ارضی خود دفاع کند.

 آمویی گفت: سربازان ولایت در نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری در حال دفاع از میهن و کشور خود هستند و دشمنان هم به این یقین رسیده اند که حرکات و شیطنت‌های آنان با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.