سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی شیائومی از گوشی Mi 11 Ultra با دوربین فوق پیشرفته

شرکت شیائومی از گوشی هوشمند پرچمدار برتر خود برای سال 2021 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  دوشنبه این هفته شرکت  شیائومی از گوشی هوشمند پرچمدار برتر خود برای سال 2021 ، Mi 11 Ultra ، در کنار بسیاری از محصولات دیگر رونمایی کرد. Ultra جانشین Mi 10 Ultra است که به طور گسترده ای مورد ستایش قرار گرفته است همچنین Mi 10 Ultra از سال 2020، که متاسفانه هرگز نسخه بین المللی پیدا نکرد. گوشی Mi 11 Ultra این خطا را اصلاح می‌کند که البته با یک قیمت گزاف این کار را می‌کند.

مشخصات دوربین Mi 11 Ultra

در دوربین اصلی این گوشی از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال تصویر استفاده شده است و مجهز به فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو (Dual Pixel Pro) است. در دوال پیکسل پرو، سرعت و دقت فوکوس خودکار بسیار بهتر از نسل گذشته است. دوربین اصلی گوشی رده‌بالای شیائومی از Smart ISO Pro پشتیبانی می‌کند. دو دوربین دیگری که در پنل پشتی Mi 11 Ultra وجود دارند نیز تحسین‌برانگیز هستند. لنز پریسکوپی بزرگ‌نمایی پنج برابری اپتیکال و بزرگ‌نمایی ۱۲۰ برابری هیبریدی ارائه می‌دهد.

ما می توانیم در صفحه پشت با برش بزرگ آن برای دوربین‌ها ، صفحه نمایش ثانویه و مجموعه‌ای از سنسورها بنشینیم. یک واقعیت جالب این است به دلیل فضای کم شده توسط تیراندازهای عقب، به راحتی فضای خالی برای سوراخ محوری دوربین سلفی وجود ندارد، به همین دلیل در سمت چپ قرار گرفته است. همچنین اگر کمی دور از ذهن فکر کنید، یک مقایسه پاداش دوربین کوچک با Samsung Galaxy S21 Ultra و Huawei P40 Pro + در فیلم و همچنین مقایسه بلندگو با iPhone 12 Pro Max وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.