سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی یک هزار و ۴۲۰ نفر از اراذل و اشرار در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان و اشرار خبر داد و گفت : پارسال حدود یک هزار و ۴۲۰ نفر از اراذل و اشرار در استان شناسایی و ۹۵۰ نفر از این افراد دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : دستگیری اراذل و اوباش در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال قبل از آن، ۱۶ درصد رشد داشت.

او گفت : پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی دهد، کما اینکه خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

 جاویدان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال جدید هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی پلیس که با حضور نزدیک به ۴ هزار نیرو در حال اجراست، افزود: یکی از نتایج طرح، کاهش چهار درصدی سرقت و افزایش ۲۱ درصدی کشفیات نسبت به نوروز ۱۳۹۹ بوده است.

او ادامه داد: یکی از دلایل کاهش سرقت ها افزایش گشت سواره و پیاده و استفاده بهینه از ظرفیت نگهبان محله است در این ارتباط از ۲۳۰ شبگرد استفاده کردیم.

 جاویدان با تبریک ۱۲ فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی، از تعطیلی همه تفرجگاه ها و اماکن گردشگری و تفریحی در روز طبیعت (۱۳ فروردین) خبر داد و گفت: این تعطیلی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا اعمال می‌شود.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه تعطیلی تفرجگاه ها مربوط به کل استان است، افزود: نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی و مقابل اماکن تفریحی و گرذدشگری مستقر و از حضور افراد و خانواده ها چه به صورت پیاده و چه سواره جلوگیری می‌کنند.

او از شهروندان خواست از حضور در اماکن گردشگری سطح استان خودداری و با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.