سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخورد قضایی با متخلفان بهداشتی و معرفی تهدیدکنندگان سلامت به مراجع قضایی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: بر اساس گزارش مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخورد قضایی با متخلفان بهداشتی و معرفی تهدیدکنندگان سلامت به مراجع قضایی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

او، بیان کرد: متصدیان و کارکنان مراکز و اماکن عمومی که با نزدن ماسک و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، باید منتظر برخورد‌های قانونی باشند.

همتی، تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تا کنون، ۵۷۸ هزار و ۳۲۹ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از سوی بازرسان بهداشت محیط انجام شد که منجر به تعطیلی هفت هزار و ۲۳ واحد صنفی و معرفی ۱۵ هزار و ۲۱ متخلف به مراجع قضایی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به اینکه سلامتی مردم خط قرمز مسئولان است، ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط با انجام بازرسی‌های شبانه روزی در تلاش هستند که تخلف‌های بهداشتی را به کمترین میزان رسانده و بهداشت جامعه را تامین کنند.

او، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی  مراتب را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.