سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد :

اولین گروه جهادی خراسان رضوی از تایباد شروع می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: تایباد به عنوان شهرستان پایلوت اولین گروه جهادی استان خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اداره تبلیغات اسلامی تایباد به لحاظ کیفی و کمی از ادارات برتر استان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ بوده که موجب قرار گرفتن تایباد به عنوان پایلوت اولین قرارگاه جهادی استان شده است.

او افزود: در نوروز امسال، بالغ بر ۳۰۰ نفر در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، عمرانی، پزشکی در طی ۱۴ روز به خدمات دهی پرداختند که شامل ۱۲ گروه استانی و یک گروه شهرستان بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد ادامه داد: بیش از ۲۲۰ برنامه در حوزه‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی در پارسال برگزار که علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود با ظرفیت سازی و توانایی‌های مردمی، فعالیت‌های اجتماعی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته انجام شده است.

علیپور بیان کرد: به عنوان نمونه، ایجاد دبیرخانه طرح مواسات و همدلی با مدیریت اداره مذکور خدمات زیادی در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی و خدمت به مردم و فرهنگ سازی این عمل نیک انجام شده است.

او تصریح کرد: تشکیل چند کانون فرهنگی، گروه‌های خدمت رسان طلبگی، ادامه برنامه‌های حوزه خانواده در مساجد اهل سنت و تشیع، برگزاری عملیات اجتماعی با نام شهدا در حوزه‌های معیشتی، طراحی عملیات با نام سردار سلیمانی از جمله خدمت رسانی‌هایی است که در شهرستان انجام شده.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد تاکید کرد: در حوزه‌های آموزشی، اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و تولید ماسک با اینکه در حوزه وظایف این اداره نبوده خدماتی را انجام شده است.

انتهای پیام// ا. چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.