سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام مطرح کرد؛

افزایش برنامه‌های هدف گذاری شده‌ی کمیته امداد برای ارائه به نیازمندان طی امسال

موسی نژاد گفت: خدمات و برنامه‌های هدف گذاری شده‌ی کمیته امداد برای ارائه به نیازمندان استان در سال ۱۴۰۰ دو برابر سال گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در جمع امدادگران شهرستان سیروان ، گفت: خدمات و برنامه‌های هدف گذاری شده‌ی کمیته امداد برای ارائه به نیازمندان استان در سال ۱۴۰۰ دو برابر سال گذشته خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به شعار سال و جامه عمل پوشیدن به این شعار لازم است موانع و مشکلات فراروی خدمت رسانی به نیازمندان شناسایی و در راستای توانمند شدن مددجویان این موانع را کنار گذاشت و علاوه بر آن ظرفیت‌های مهم تولید و اشتغال مددجویان در هر شهرستان نیز باید شناسایی شوند.

موسی نژاد بیان کرد: در زمینه اشتغال زایی برای نیازمندان و مددجویان، تنوع بخشیدن به مشاغل و ظرفیت‌های شغلی و افزایش تولید از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان ایلام خواهد بود.

او مطرح کرد: الکترونیکی شدن بخش عمده‌ای از خدمات کمیته امداد و هم افزایی بیشتر با دستگاه‌ها و موسسات در راستای شعار سال و خدمت رسانی بیشتر در چهارچوب سیاست‌های ابلاغی ۱۹ گانه مقام سرپرستی در اولویت خدمات کمیته امداد در سال جدید خواهد بود.

موسی نژاد اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، این ماه بهترین فرصت برای خدمت به مددجویان و نیازمندان خواهد بود و کمیته امداد برنامه‌های متنوعی در این ماه برای خدمت به نیازمندان تدارک دیده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.