موسی نژاد گفت: در قالب طرح "شهید مهربان من"، فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا به نیابت از هر شهید سرپرستی یک یا چند کودک یتیم را در استان ایلام عهده دار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در مراسمی که در محل گلزار شهدای صالح آباد شهرستان مهران برگزار شد، پویش شهید مهربان من با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند به نیابت از شهدا ، فعالیت خود را آغاز کرد.

قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در حاشیه این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: این پویش کار مشترک کمیته امداد، فرزندان معزز شهداء و بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان بوده که در قالب این طرح فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا به نیابت از هر شهید ، سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار می‌شوند.

او افزود: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از ۶ هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند، انتظار می‌رود فرزندان و خانواده‌های معظم شهدای استان با الگو پذیری از ایثارگری شهدا در امر سرپرستی از ایتام و فرزندان نیازمند و محسنین استان مشارکت کنند.

قنبر موسی نژاد با عنوان اینکه پویش "شهید مهربان من" در قالب طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند مددجو آغاز بکار کرده است، ادامه داد: بر اساس برنامه هدف گذاری شده انتظار می‌رود در قالب این طرح خانواده‌های معظم شهدا برای سرپرستی از ایتام و فرزندان یتیم استان مشارکت نمایند.

او با عنوان اینکه هدف ما این است که هیچ فرزند یتیم و نیازمندی بدون حامی نباشد، مطرح کرد: خوشبختانه تاکنون دستگاه‌های مختلف در این استان برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده بتوانیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.