سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل حمید آباد به صورت دو طرفه مسدود خواهد شد

فرماندار ویژه دزفول گفت: با همکاری فرماندار شهرستان شوش پل حمید آباد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه به صورت دو طرفه مسدود خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول در رابطه با اعمال محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ گفت: بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان و با همکاری فرماندار شهرستان شوش پل حمید آباد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه به صورت دو طرفه مسدود خواهد شد.

او افزود: مبادی ورودی بخش‌های سردشت و شهیون برای جلوگیری از ورود گردشگران به این مناطق و تجمع افراد جهت مقابله با شرایط بحرانی فعلی از ظهر روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ الی صبح شنبه ۱۴ فروردین ماه مسدود خواهند شد و سایر مبادی ورودی و خروجی شهرستان از سوی تیم بازرسی ستاد مقابله با کرونا کنترل خواهند شد.

فرهمندپور ادامه داد: شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد لذا از تمامی هم استانی‌ها تقاضا داریم در شرایط فعلی از سفر به دزفول جدا خودداری نمایند.

فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده و محدودیت‌های اعلام و اعمال شده برای حفظ سلامت و جان تمامی افراد جامعه است بنابراین از مردم انتظار داریم در اجرای این مصوبات برای بهبود وضعیت کرونا در شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نخواهد شد و با ناقضان این مصوبات طبق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.