سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا همچنان می تازد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته و فوت ۲ بیمار کرونایی دیگر در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸۵ آزمایش کرونا در استان انجام شده است و ۴۶ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده اند.

او افزود: ۲۲ مورد از بیماران جدید شناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر مربوط به شهرستان قاین، ۵ نفر مربوط به طبس، ۴ نفر مربوط به فردوس، ۲ نفر مربوط به سرایان، ۲ نفر مربوط به سربیشه و یک نفر مربوط به شهرستان نهبندان است.


بیشتر بخوانید


مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون نیز ۱۴۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۵ نفر از آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و ۷ نفر از این بیماران کرونایی در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند و حال ۲ نفر از آن ها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است ادامه داد: تعداد فوتی‌های کرونا در استان با این دو مورد جدید به ۷۶۸ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.