سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت سارقان در نقاط مختلف فارس/کشف ۶۲ رأس گوسفند قاچاق در فسا

مهم‌ترین حوادث ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرعت عمل پلیس سرچهان در دستگیری سارق

فرمانده انتظامی سرچهان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن دولتی در کمتر از یک ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ محسن فرمانده انتظامی سرچهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از اماکن دولتی در یکی از مناطق این شهرستان، مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و سرعت عمل مأموران انتظامی، سارق در کمتر از یک ساعت پس از وقوع سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان گفت: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و در این خصوص اموال سرقت شده نیز در بازرسی از مخفیگاه او کشف شد.
سرهنگ لشکری از شهروندان خواست: با هوشیاری کامل در حین خروج از منزل و اماکن مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، مأموران انتظامی را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در شیراز به دام افتادند

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره با ۴۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: باتوجه به وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در نهایت و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران انتظامی کلانتری بوستان شیراز موفق به شناسایی سارقان شدند و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل کنتور آب، شیرآلات ساختمانی، کپسول آتش نشانی و دستگاه بالابربرقی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ضربت افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۴۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف سارقان به ۷۸ فقره سرقت

رییس پلیس آگاهی فارس از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۷۸ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رییس پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در برخی از نقاط شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران موفق شدند مخفیگاه ۲ سارق را شناسایی و آن‌ها را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۷۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه سارقان پس از صدور دستور قضایی راهی زندان شدند، به شهروندان هشدار داد: به هنگام ساخت و ساز از نگهبان ثابت و مسقر در محل استفاده کنند؛ و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پراید مسروقه در کازرون کشف شد

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه خودرو پراید مسروقه در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی جره و بالاده شهرستان کازرون هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو توقیف شده دارای سابقه سرقت از یکی از استان‌های همجوار را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به دستگیری سارق در این خصوص، تصریح کرد: او پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در ممسنی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری یک سارق و اعتراف او به ۲۰ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ شهرام افشاری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان ممسنی، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اناج اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده، به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از شهروندان خواست: از پارک خودرو در نقاط خلوت بپرهیزند و وسایل نقلیه خود را به وسایل بازدارنده مانند دزدگیر مجهز کنند.

کشف خودرو سرقتی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک دستگاه خودرو پراید دارای سابقه سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح شهر، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: با استعلام‌های انجام گرفته مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت و مسروقه است که در این خصوص سارق خودرو نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد حتما از وسایل بازدارنده و تجهیزات ایمنی مناسب برای خودرو‌های خود استفاده کرده و پلیس را در کاهش جرایم از جمله سرقت یاری کنند.

کشف ۶۲ رأس گوسفند قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۶۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در فسا خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فسا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو کامیون ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این خودرو حامل ۶۲ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است که در این راستا یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به این که کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ قسام گفت: پلیس قاطعانه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.