سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود‌های بیمارستان امام خمینی سردشت برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قاسم جان بابایی  معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی سردشت در گفتگو با خبرنگاران گفت: بخش آی سی یو و اتاق عمل بیمارستان امام خمینی سردشت نیاز به بازبینی و توسعه دارد و آن‌ها را به دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز به ویژه تخت‌های بستری بیماران کرونایی، توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات به روز عمل‌های ارتوپدی مجهز می‌کنیم.

او افزود: با توجه نیاز شهر و قدیمی بودن دستگاه سی تی اسکن موجود، دستگاه به روزتر و پیشرفته را به عنوان مکمل دستگاه اول در اختیار بیمارستان امام خمینی سردشت قرار خواهیم داد.

جان بابایی با اشاره به کمبود تجهیزات بیمارستان امام خمینی سردشت افزود: با توجه به دوری شهرستان از مراکز درمانی و وجود جانبازان شیمیایی کمبود‌های این بیمارستان از جمله تجهیزات و دستگاه‌های آندوسکوپی، کلونوسکوپی، سونوگرافی، ساخت بخش تصویر برداری برطرف می‌شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت بااشاره به مدیریت کرونا در سردشت نیز اظهار داشت: اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت کرونا در سردشت رضایتبخش است و تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهی پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.